lördag 11 juli 2009

I'm alive alive alive!

Jag har faktiskt försökt att skriva här, men det gick ju inte! Så när jag väl samlade till mig lite inspiration och mod så gick det aldrig aldrig aldrig att publicera. Men nu så verkar det fungera! Äntligen.
Nu har det gått nästan en månad sen min senaste uppdatering var, och det var runt min avslutning. Sjukt att det var en månad sen. Känns inte som det, fast samtidigt gör det det. Äh, jag vet inte. Just nu befinner jag mig iaf uppe i Havstenssund som ligger rätt nära Strömstad. Åkte hit i måndags och ska åka hem imorgon (söndag). Det har varit både en väldigt fin vecka och lite regnig och... vad säger man? Förvirrande fast inte så förvirrande? Jag kan inte riktigt sätta ord på känslan. Skit samma egentligen. Jag mår bra i alla fall, lite trött, eller mycket. Jag tror det är min mens som är på tröskeln och spökar för mig, beter mig som ett as emellanåt, vilket jag genast ångrar sedan.
Men här uppe i Havstenssund är jag för att mamma är här hos sin kille. Jag hade inget bättre för mig, så jag åkte upp på obestämd tid. Framtiden ser ut något sånthär:
- tisd, Hannah och Dick kommer ut till oss och spelar sedan på tången.
- onsd, Harry Potter-premiär med Tove! ÅH!
- hm... kommer inte ihåg just nu, mendet var nåt mer den veckan.
- 27:e åker jag till stockholm och stannar en vecka!
- 28:e är det Timo på skansen, gööööööööött!
- 3:e aug = hemresa.
- 13:e WAY OUT WEST MED JOSSE OCH FELICIA!
- Samma 14:e och 15:e.
- Skolan börjar 24:e, Angered. Shieat.

Nu ska vi nog kolla film. Ciao!

4 kommentarer:

  1. Fullbokat för Ellen var det här!
    Hinner du klämma in mig några timmar så säg till! :* puss finaste du <3

    SvaraRadera
  2. finns alltid tid för finaste agnes <3 när vill du träffas? :) gillar du tingsek förresten? puss! <3

    SvaraRadera
  3. har faktikst inte hört något alls av tingsek haha :D
    jag har tid typ hela tiden <3

    SvaraRadera
  4. haha, okej, men det gör inget nu iaf ^^
    vad bra! :D jag kan ju höra av mig när jag kommer hem typ, så får vi träffas! <3 PUSS! <3

    SvaraRadera