onsdag 5 augusti 2009

Don't break my heart, and I wont break your heart-shaped glasses.



"Till Barb och Hugh Warner
Må gud förlåta dem för att de satte mig till världen.
"

Fänslande bok.
Vacker man.
Fantastisk musik.
Det är med den jag kommer spendera ett x antal dagar i att försöka sträckläsa under de stunder jag har någon tid över.
Åh.
Läs den för fan.

Imorgon ska jag klippa mig också, frisören ska få bestämma hade jag tänkt, för jag har ingen aning själv. Och jag har ingen aning om vem frisören är heller.
Spännande!

2 kommentarer:

  1. Åh den har jag tänkte att läsa. Kanske borde.
    JÄVLAR nu väler det verkligen ner regn, kan inte regna mer :O haha var tvungen att skriva det. PUSS!

    SvaraRadera
  2. Du borde verkligen läsa den! Otroligt bra faktiskt.
    Haha, jaaså? Här skiner solen nu! :D Pussipuss!

    SvaraRadera