söndag 9 augusti 2009

Never thought that I'd give it to you.

I fredags släppte Timo och pojkarna en ny låt på deras myspace(.com/timoraisanen), visserligen är det en såkallad arbetsversion, men jag gillar den! Väldigt mycket faktiskt, vilket känns typiskt bara för att det är Timo, men den här låten är något nytt. Något hårdare, rockigare än vad han hållt på med förut. I like! Lite Mustasch, och som ni alla vet finns en liten hårdrockare kvar inom mig (Metallica, mmmmmh-mm) så detta blev en jävligt bra överraskning! Visst, första textraderna gav mig en liten chock, nästintill antiklimax fast inte helt, men jag hade inte väntat mig en kärlekstext. "If you need a bit of lovin', call on me, you know that I'll be around", njeaaaae. Nu är det okej, när jag hört det, men första gången, njää.. Fast när det kom mot refrängen så! Nu jävlar, nu gillar jag den starkt.

Så nu längtar jag muuuucho till WOW, det kommer bli gryyhyyymeeht.

Nu ska jag tydligen handla, för vi har inget bröd hemma. Har lust att baka det egentligen, men min kokbok är hos madre. Fuck.

2 kommentarer:

  1. Det måste jag lyssna in!
    Och ses i helgen min fina? <3

    SvaraRadera
  2. Do it girl!
    Way out west är nu i helgen, men ska du på det? :D <3

    SvaraRadera