onsdag 19 augusti 2009

People all grow up to die, there's no one here but me.

Nu känner jag mig ju lite smått dum. Men det blir väl bättre det med...
Hade hursomhelst ett jättefin dag hos familj fantastico igår, det var jättemysigt. Pappa fixade en vägg för dem, och jag lekte lite med lillen och pratade lite med de andra, kände mig dock lite trist.. varför får jag ständigt dessa känslor? Fan, är jag så trist? Kan man gå en skola för att sluta upp med det eller? Åh vad trött jag blir på det ibland...
Men i alla fall, vi fick superdupergod mat på kvällen, grillat kött med lyxig sallad, och det var jävligt gött bara alltihop. Satt och åt i världens finaste rum, så sjuukt stort!

Nu känner jag mig inte liika dum längre, usch vad fint. Ja det var väldigt grymt! (Ni behöver inte fatta något, haha.)

Men så i alla fall, jättefint hus, jättefina människor, jättefin trädgård, jättegod mat. Allt var väldigt grymt, vet inte riktigt vad jag ska säga. Måste nog få mer perspektiv på det, för att det var bra fattar alla nu.
Kan ta upp lite skit istället: Skolan på måndag. Angered musik. Vill jag? Njaewaää... tveksamt.
Nä, här kan jag ju inte sitta hela dagen, ska nog stada och lyssna på lite SOAD, har kommit in en sån svacka igen.

Tjops!

4 kommentarer:

  1. Nu blev jag hungrig. Fast åt precis. Hehe.
    Hur går det i skolan? <3

    SvaraRadera
  2. Haha, jag vet hur du känner alltså! I do it all the time, tyvärr, haha...
    Det går väl okej... vet inte om jag ska byta än, kanske, men hoppas på att det kanske känns bättre snart. :) Hur känns det för dig? <3

    (Förlåt att jag är dålig på att höra av mig... jag är verkligen sämst på det men när jag blir lite mer klar i huvudet ska jag! Jag lovar! Förlåt.. :( )

    SvaraRadera
  3. Linjen eller skolan du vill det skall bli bättre med?

    Och du är så förlåten hah. Take your time. Jag finns alltid kvar här. <3

    SvaraRadera
  4. Tack, haha, jag ska bli bättre. <3

    Linjen, och allt som har med det att göra... klassen, mig, om jag vill studera musik i tre år, osv.. Men det blir nog bättre när vi gått ett tag. Lär känna alla lite bättre osv :)

    SvaraRadera