onsdag 7 oktober 2009

Heypeydey.

Tänkte inleda mitt inlägg med att skriva: VI HAR FIXAT GRATIS SPOTIFY!!! Fitta vad gött. Det är underbart, just nu sitter jag och lyssnar på Marilyn Mansons senaste platta, inte jätteimponerad, snarare lite förvånad över hur mesigt det är. Lite mer mainstream än hans tidigare skulle jag säga, och mainstream + Manson = nej. Nej. Nej nej nej, och det är just därför jag blir så fundersam... Läs hans självbiografi och ni fattar.
Wellwell, idag började jag 08.30 och slutade 15.55 ungefär, skulle slutat 16.15 men eftersom vi inte är odödliga fick vi gå lite tidigare. Skönt, kom hem runt 16.40 och var helt slut. Åt lite, sorterade tvätt åt mamma, gick ned till tvättstugan med det, gick upp. Nu måste jag sortera disk. Fan. Orkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa känner jag. Kanske skriver sen. Onödigt inlägg jag vet. Sån är jag.

2 kommentarer:

  1. Haha, spotify är azum. Men tydligen inga pengar alls knappt till artisterna enligt nyheterna. ;o
    HEHE; PUSS PÅ DIG ELLEN FINIS (L)(L)

    SvaraRadera
  2. Nein, det verkar inte så, fast ändå! Eller det beror på vilka artister det är.. om det är typ Jay-Z och stenrika snubbar som dem så är det okej tycker jag, fast samtidigt är det lite trist för de mindre kända banden som inte tjänar på det. Fast å andra sidan får de mer fans genom det, så kanske de tjänar på när de spelar konserter ist. Faaast... det är dubbelt med detdär. Fast fattar inte riktigt varför Beatles inte finns osv typ...
    PUUSS! Alltid lika mysigt att höra från dig! PUSS<3

    SvaraRadera