måndag 19 oktober 2009

If you're happy and you know it, clap your hands!

ORKAAA. Om ca en halvtimma går min buss, och jag ska ha chark i skolan. Blakdfjkldägsfäkgskjerabbajkffkgmdflhmhnjkasnfksngkjnfghkjnfdhkjndkjasrnöngöskgnd, är lite av vad jag känner just nu. Vi måste smaka på rå köttfärs om vi inte har någon jävligt bra anledning till att inte göra det, typ att man är muslim. Jag är muslim.
Nej, men töntigt att tvinga. Så vi ska ha chark i fem timmar, sen åker jag hem och måste pluggapluggaplugga. Har prov i matte B (BEEEEEEE) i veckan. Det kommer gå åt helvete, hoppas Egil kan fixa dendär saken som visar en uträkning på en fullständig andragradsekvation, för just nu fattar jag inte ett skit.
Sen har vi en läxa i att läsa på om grönsaker och skriva ned massa skit om dem... och sen finns ju alltid engelskan, och svenskan, och hygienen.. eller nej, där har vi ingen läxa! För en gångs skull! Wooohooooo!
Jaja, det är en del måsten för mig i alla fall, om jag vill ha en utbildning vill säga, så jag bör kanske göra dem. Nu ska jag gå och hitta frukost och kläder (fast egentligen vill jag bara kolla på Pelle Svanslös och Kenny Starfighter hela dan, ibland är man patetisk när man önskar att man vore sjuk).

8 kommentarer:

  1. Om man är vegitarian då? :P <3

    SvaraRadera
  2. Haha, man kunde slippa undan i alla fall! Det var rätt frivilligt ändå, läraren är skitcool haha. Är så glad över att äntligen få ha någon lite småknäpp! :D Han är 1, jättebra lärare; 2, gammal hårdrocksmusiker; 3, rolig. Fast jag kommer bara ha honom nu i fyra veckor, om jag inte skulle välja chark (vilket jag inte ska) men det är ändå fint att veta att de också finns. :DD

    SvaraRadera
  3. haha, det är ju alltid skönt :D
    vad kan man välja på då? ^_^

    SvaraRadera
  4. maan kan välja på...
    1, bageri (och välja till konditori), det ska jag välja!
    2, chark och färskvaror
    3, styckeri. No way in hell om det är så man säger.

    bakabakabakaaa! :D

    SvaraRadera
  5. ÅH vad roligt :D får man äta massa mums då? :P

    SvaraRadera
  6. jaaaa :D vi hade bageri (är inne i pröva-på-veckorna nu, får välja efter jullovet) förra veckan i fyra veckor, och jag lovar att jag gått upp en hel del tack vare det.. haha det gäller att kunna behärska sig! (*hrm*dålig karaktär*hrm*)
    men agnes min fina, hur mår du? Vad är det, VEM är det som gör dig så arg? :( <3

    SvaraRadera
  7. Haha, äsch. Äta skall man :D
    Ingen speciell. Har vart väldigt arg på sistonde bara. Har väl sina perioder. Hur är det själv finis? <3

    SvaraRadera
  8. Ja man har ju det tyvärr... men det går över i alla fall :) <3 jag mår bara bra, inget för dåligt och inget för bra, så jag är lite neutral haha. Puss min Agnes, ta hand om dig <3

    SvaraRadera