tisdag 27 oktober 2009

Sånt som inte försvinner.

http://www.youtube.com/watch?v=QWgK0Kpo4ao

Eftersom jag tydligen inte kan ladda upp videon här på bloggen länkar jag till youtube istället. Mellan sekundrarna 1:35 till 1:52 har jag hoppat till säkert femtioelva gånger bara idag. För idag är en sån dag då jag saknar honom, dendär Timo Räisänen. Så är det ibland, och då kan ett sånt litet leende som snart är ett år (fast det känns som ungefär två månader) bli både världens största lycka och en ganska stor smärta. Just nu är det en blandning, men någon slags lycka finns det alltid i alla fall, det är ju trots allt Timo vi pratar om. Så kolla, och njut. Det slutar aldrig pirra i min mage när jag ser det!

4 kommentarer:

  1. Ååh saknar han. :( vill se han nu!!

    SvaraRadera
  2. ang schindlers list.
    den är ruskigt bra, inte ens seg emellanåt, bara bra hela tiden.. :P

    SvaraRadera
  3. Njaaaea, jag hade lite svårt för att sitta still igenom hela, tycker nog Inglorious Bastards är bättre isf om du sett den, haha ^^ men klart det är en film värd att ha sett någon gång! Men vad jag kommer ihåg orkade jag inte riktigt i vissa scener, fast det är en otroligt bra film om man ser till fakta och såntdär, bra just till såna skolarbeten också. :) men förstår dig ändå!

    SvaraRadera