tisdag 9 februari 2010

100209

Aaaaaah, avlider lite. Att skriva en berättelse som ska på något sätt ha att göra med asagudar är asatråkigt och jag vill inte göra det. Imorgon ska den vara inne. Jag har inte börjat än.

And else, så går det väl. Längtar som besatt till helg och lov.
I helgen ska jag slappa, tror jag, kanske baka lite gott. På måndag ska jag upp till Tjörn och fira my dear Ida, ska bli helt grymt! På onsdag ska jag på konsert, The Swell Season (som har gjort filmen Once) och det är helt fantastiskt eftersom deras musik är helt freakin' fantastisk. Sen har jag inte bestämt någon mer dag, men vet att jag ska:
- träffa Niki, hjälpa henne måla om sitt rum, mysapysa
- träffa Josse, bullkalaaas, wihii
- förhoppningsvis träffa Tove, älskade systra mi
- förhoppningsvis träffa Linnea, för jag saknar henne
- förhoppningsvis göra något mer med bästa gänget från LP1a

sen är det säkert en hel hög med andra grejor jag ska göra också, men för tillfället... Nu måste jag väl plugga dårå, fan.

2 kommentarer: