söndag 28 februari 2010

Oh, darling

Har lagt mig med laptopen i knät, tänkte sova lite snart men först skriva av mig lite.
Helgen var ganska behövd, och jag har mest slappat vilket har varit onyttigt skönt.
I fredags så var jag hemma med mamma, gjorde snickerskaka (innehåller: socker, sirap, jordnötssmör, vaniljsocker, cornflakes och ovanpå det choklad) och satt sen framför tv'n hela kvällen. Räknade massa matte också, har blivit en liten nörd igen (jobbar med matte b, funktioner just nu).
På lördagen åkte jag ut till Styrsö, träffade pappsen, och på kvällen gick jag till Tove. Egil kom dit efter någon halvtimma också. Vi kollade på tv tills klockan var runt tolv - halv ett, sen stängde vi av den och började prata och vips så var klockan halv tre! Det var sjukt, kändes som om den som mest skulle ha varit halv två. Men det var jättemysigt. Så runt halv tre tog jag och Egil sällskap hem, sen somnade jag runt tre.
Idag, söndag, vaknade jag runt tio (lite lätt ofrivilligt) av att pappa spelade hög musik som vanligt. Gick upp, åt frukost med pappa och bröder, slappade framför tv-datorn och gjorde ingenting tills mamma ringde och sa att hon var på Donsö hos mormor och morfar. Jag började gå och sen kom min gullmorfar och hämtade mig på vägen med moppen, och väl framme så träffade jag också Christoffer (morbror), Linn (kusin, Christoffers barn) och Julia (kusin) som också var och hälsade på. Lekte massor med Linn som är ca två år, gullunge!

Åh, mycket text, jag är bra på detdär... men, ska försöka fatta mig kort nu.

Hoppas denna veckan går fort och att engelskaredovisningen inte går åt pipan, jag har inte ens börjat fila på idéer om vad jag kan prata om.
På fredag går jag och Tove på Alice in wonderland, Tim Burtons version och det ska bli grymt. Har sett fram emot det sen i november typ.
På lördag ska jag nog till Alingsås och fira Sanna min söta panna! Det kommer också bli grymt fast på ett annat sätt, såklart!
Och sen så fyller ju Tove 18, biig girl, så hon ska också firas med dunder och brak! Fifan vad kul.

Nej, nu bör jag verkligen sova. Annars blir Cecilia arg på mig... men jag har i alla fall med mig pärmen nu (packat ner), så det så.

C u l8er alig8or.

Och just det! Ps1: http://www.youtube.com/watch?v=PIRreHZucjA
= rubriken, min gamla klass gjorde en Beatles-show, detta var en av låtarna. Och icke att förglömma: http://www.youtube.com/watch?v=FuCgZdga4gI&feature=related
= kolla Kaans (basistens) groovy gungande, så jävla grymt! Får sån bra känsla right away.

Ps2: jag kommer antagligen inte "renovera" här i bloggen på ett tag. Har liksom ingen lust. Det är ju mest bara jag, jag och Josse som läser ändå så det gör inte så mycket.

Ps3: god natt.

2 kommentarer:

  1. Ellen din sötpöt! Själv ska jag se Alice på torsdag! 3D du med ellöör? ;)

    SvaraRadera
  2. Då ska jag inte läsa din blogg efter torsdag tills jag gått på den själv på fredag då! Hahah, nejmen det kommer bli grymt som fan, 3D ja! :D puss på dig <3

    SvaraRadera