tisdag 9 juni 2009

Nerviliöst.

Imorgon ska jag spela på min avslutning, tre gånger med två olika låtar.
Första "setet" är klockan halv två och då ska jag spela en Maia Hirasawa-låt i kyrkan för sjuor, åttor och deras tillhörande. Nästa är halv fem för niorna och tillhörande, då kommer alla mina nära och kära och kollar. Eller inte alla, men en del. Typ mamma, pappa, mormor & morfar, bror, kusin och... tror det är dem, kanske Tove om hon hinner (hoppas!).
Det är ganska nervöst inför det, tänk om jag gör bort mig helt? Fast å andra sidan så gör det inget, jag slutar från den skolan förevigt, och jag är bra på att göra bort mig lite då och då så jag är van. Skillnaden nu är bara att det kommer vara framför en antagligen helfull kyrka. Men whatevvaah, I can do it.
Nästa är på niornas middag, det är jag lite mer nervös inför faktiskt. Ska spela en av Timos låtar, Love will turn you around, i hans ära (faktiskt), och det är en lite mer komplicerad låt att sjunga. Jag kan inte riktigt hitta min "stil" i låten, så får lite smått panik över det nu då det bara är några timmar (okejokej, ett halvt dygn och lite till) kvar tills jag ska uppträda. Det är en jättefin sång, men svår som bara den.
Så nu ska jag öva mer.

ÖNSKA MIG LYCKA TILL DÅ!

Pösssh.

1 kommentar:

  1. Åh vad kul! Lycka till, såhär lite efter. :p
    Hur gick det sötnos? :D:D <3

    SvaraRadera