torsdag 4 juni 2009

Pablo Diablo, go to hell.

Nu känns det jävligt surt. Jag fick precis reda på att jag blivit sänkt i Svenska, och fått ett fortsatt G i NO. Jag hoppas på att höja mig i SO men har inte för höga förväntningar, jag vill inte bli besviken igen. I bild har jag i och för sig höjt mig, och förhoppningsvis musik också, men fan i helvetet vad besviken jag blev. Just nu går jag lite mer i min egna bubbla, väntar på att få gå hem. Hade det inte varit för att vi har bild sen och matteprat med Maria hade jag cyklat iväg på en gång.
Jag hatar det här.
Ikväll/eftermiddag ska jag flytta in till mamma, det känns skönt. Fast jag kommer sakna pappa, han är så bra. Så jävla bra. Båda mina föräldrar är det, och jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan dem för att bli lite sentimental, om det nu är så det heter.
Nu är det bara... fem timmar kvar tills vi slutar. Kul.

Och anledningen till att jag inte uppdaterat på länge är för att jag inte kunna logga in på min dator hemma, fråga mig inte varför, cpdator bara.

Agnes, jag saknar dig, och jag vill träffa dig. Snarast! När kan du? <3

Fan att jag glömde min mp3 hemma, denna dagen kommer INTE vara rolig I tell you.
Nu ska jag gå, orkar inte sitta här längre.
Hej.

2 kommentarer:

  1. betyg stressar uhjäl en, tyvärr.. :(
    men man gör det man kan. :*
    och om du mernar mig som agnes så blir jag glad :D
    jag kan träffas när som helst typ, förutom fredag kväll och lördag. när kan du sötnos? <33 kärlek till dig

    SvaraRadera
  2. jaa, verkligen... det suger!
    ja, klart jag menar dig! :D vad bra, jag tror jag kan när som helst efter jag slutat nästa vecka, fast om du slutar på torsdagen och inte kan i helgen kanske det är bättre om vi ses veckan efter det eller så? saknar dig! <3 lovelove!<3

    SvaraRadera