måndag 9 november 2009

Goodmorning heartache, thought we said goodbye last night.

Nu har jag blivit bättre på att kommentera överallt än vad jag blivit på att skriva här, så tänkte att det kanske var dags. Kanske är en lite konstig tid att göra det på, men när jag ändå satt här... så, mina dagar har sett ut somsåhär:
- fredag, Hannah&Dick med Kaan på trädgårn, jättebra spelning men stimmig publik
- lördag, Tove, mys mat och film (Monty Python)
- söndag, släktkalas hos Dorra och på kvällen en helt fabolous konsert av Anna Ternheim
och idag blir det först chark (stå och sova antagligen eftersom jag sovit ca 5½ timmar), sen hem tidigt, powernapa som fan, och sen ner till stan och möta bröder, Dorra och Skander för att gå på bio. Underbart! "Upp" ska vi se, i 3D, som vi pratat om i hundra år ungefär och igår bokade vi äntligen när vi var samlade.
Ähhh... jag var mindre inspirerad än vad jag trodde. Jag återgår nog till kommenterandet så kommer jag tillbaka en annan dag när jag har mer att säga. Så kan ni få en liten bild på Anna Ternheim att titta på in the mean time.



God morgon, god dag, god kväll, god natt. Snart är det nog dags att kolla på Truman Show igen, det var ett tagsen nu kom jag på.
Ciao!

4 kommentarer:

  1. Mysig helg.
    Vill se 3D bio, verkar ju hur kul som helst. :D Puss på dig <3

    SvaraRadera
  2. Det var grymt! :D Püssi! <3

    SvaraRadera
  3. Fan vad dålig du är på att uppdatera Ellen! På fredag åker vi till Styrsö tycker jag! Jag får antagligen sluta tidigare btw. Jag hör av mig imorrn kväll <3

    SvaraRadera
  4. I knooow jag suger :(
    Det gjorde du allt, och det gjorde vi allt du! :D Myys! Puss!<3

    SvaraRadera