måndag 14 december 2009

I don't wanna go to school on monday, don't wanna listen to what they say.

Snart ska jag börja ta på mig. Men det är så jäkla trist när man inte har nåt mål, eller helt enkelt bara nåt att se fram emot i dagen, så jag vill inte. Helst vill jag flytta på denhär laptopen, släcka lampan och somna om tills jag är pigg och nöjd. Åh, jag vill lyssna på Verner&Verner, ah, jul. <3 Men nej, här ska man gå till skolan och stycka svin, och inte såna svin man (from time to time) vill stycka utan vanliga grisar. Öhhhhhhhhhhhhhh, skolan gör mig nog lite knäpp. Måste fixa engelskagrejen idag också. Eller imorgon, men helst båda dagarna. Måste bli klar med arbetet, nu.
Snart kommer pappa med min plånbok, då får jag nog skjutts till skolan. Det gillar vi. Sen... ah, jag måste ha något att se fram emot idag. Baka? Laga mat? Julhandla? Plugga är inte en så motiverande tanke. Hm, ska logga in på matklubben som jag blev medlem på igår, kanske finns nåt gott recept... men, för nu:

au revoir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar