tisdag 29 december 2009

New years eve's going to be a good good night!

Igår kväll tror jag att jag och fyra andra tjejor från klassen satt och planerade nyår över msn i ca 3 timmar. Sjukt. Och nu är jag galet taggad! Vi ska vara hemma hos Ida och det kommer bli awesome.

I övrigt händer det inte mycket, jag är mest sjuk. Igår gick jag på stan för jag kände mig bättre, mötte upp pappa och letade jacka, köpte jacka och gick och bytte en bok som jag fick i julklapp. Sen åt vi, och sen gick vi till västtrafiks kontor och köpte fritidsladdning som börjar gälla den 30:e, awesome! I love. Sen åkte jag hem till mamma, och pappa och bror (som hängde på efter vi ätit) åkte ut till Styrsö. Och nu sitter jag här och hänger. Vaknade för lite mindre än en timma sen, och är trött. ILLA ELLEN! Ska fan inte vara trött nu. Det är nu som jag ska ha gjort 39423 saker och vara jättepigg, that's how I like it! Så ska nog städa lite nu för att få nåt gjort.
Jago (mitt brors band) är här och ska mixtra några låtar, så det lär låta en del, så lika bra att sätta på hög musik som jag vill lyssna på, orkar inte metal just nu.
Pusshei!

2 kommentarer:

  1. GOTT NYTT ÅR MIN FINA ELLEN, och vi skall ses på det nya året, tidigt på det nya året, och det med bumsa ;) puss <33

    SvaraRadera
  2. DET SAMMA SÖTNOS!! <3 Klart vi ska, längtar dit redan! Hoppas du får en superfin nyårsafton, pusspusspuss! <3

    SvaraRadera