onsdag 9 december 2009

En liten uppdatering

Nu blev jag äckligt jäkla nyfiken! Niki ringde mig precis och sa att hon har en sak att berätta, som hon bara kommer berätta för mig. VAD FAN KAN DET VARA?! Åh, jag vill veta nununu! Men hon ska ringa upp senare ikväll så ska vi prata mer, hon hade inga pengar på mobilen.
Gah, spännande!

Annaaaaaaars... så flyter det väl på som vanligt. Skulle haft idrottsprov idag men nejnej, det skjuter de upp tills på fredag. Very funny, nej.

Äh, nu blir det ett jätteosammanhängande (långt ord) inlägg, men jag måste säga att ih, jag gillar att gå i min klass, man skrattar så mycket!
Och på tal om klass, så träffade jag Linnea och Kaan från min gamla klass igår, supermysigt! Så himla gulliga människor.

Och sen vill jag också säga att människor jag vill träffa just nu är: Agnes, Tove, Josse, Niki, Agnetis, Dick, Hannah, med flera. Mycket... Agnes, ska vi säga någon dag? <3

Nä nu ska jag kolla på lite Albert och Herbert, tjoho!

3 kommentarer:

  1. Hallå bajs på mig för att jag är så SEG. Ja, vi ska fika! Nån dag nästan helg eller dagarna innan jul är jag väldigt ledig :D Pussar

    SvaraRadera
  2. spikat! :D underbart, PUSS!<3

    SvaraRadera