måndag 1 mars 2010

You can't do that

Goder dager broder eller syster!
Idag har varit helt okej. Jag, Johanna och Joar gjorde Mockarutor (= typ kärleksmums) och det gick gooood, jag åt lite för mycket kanter (som blev över), kanske något jag ångrar nu. Men what the hell.
Sen slutade vi runt elva, bytte om och åkte hem. Kollade lite grejor på datan, och åkte sen ner med Rasmus till stan för att göra ett ärende och träffa Albin. När jag köpt och fixat så åkte jag hem, bröder fortsatte mot Backaplan för att köpa sista grejorna innan de åker till Norge imorgon. Sen dess har jag kollat tv, ätit macka, ätit lite snickerskaka och suttit vid datorn. Bah, latheten själv, bådar inte gott.

Längtar något grymt nu mot helgen, pratade om det lite idag i skolan också. Aaaah, jag vill ha helg!!

Nej, nu ska jag nog plugga eller diska, nåt sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar