fredag 29 maj 2009

Smärta, lycka och förvirring.

Här kommer alla känslorna på en och samma gång!

Jag har ont i huvudet och magen, men är ändå glad, fast en aning förvirrad.
Kom, för inte så längsen, hem från en Universal Poplab konsert med bröder. Det var jättekul och en väldigt bra konsert, om än lite stelt till en början i publiken. Fast det är inte lönt att hänga upp sig på sånt sålänge man dansar och har kul själv.
Men i alla fall, efter så gick jag och ena broder (Rasmus) fram till Hans och snackade, och han kände igen mig. Jag frågade om vilka låtar (med valet mellan tre, Lovers are lonely, Love will turn you around och Pussycat) han tyckte att jag skulle spela på avslutningen. Han svarade de två förstnämnda, men när jag frågade vad han trodde Timo skulle tyckta sa han att han antagligen hade velat ha Don't let the devil ruin it all istället för Lovers are lonely. Vi får se hur det blir med allt, jag är så otroligt kluven och förvirrad själv just nu.
Men det var otroligt skönt att få träffa honom igen, han är så fin. Härliga, varma kramar och sån charmig person. Jag sa till honom att hälsa Timo ifrån mig också, och han svarade att det skulle han göra. Fast om han faktiskt gör det är ju en annan sak, men hoppas kan man ju göra.
Sen pratade vi lite med Emmon (förbandet, jättebra tycker jag) och fick skiva + plansch signerad. Sen pratade vi lite med Paul (stavning?) och Christer också, och fick två skivor signerade av alla tre i bandet. Väldigt charmiga, hela högen!

Nu har jag huvudvärk som sagt och borde sova, imorgon blir det Hannah Tolf och Dick Ahlin (?) på tången, pappas kompisar, så måste hinna plugga lite innan dess. Hoppas inte farmor och farfar vill att jag ska klippa deras gräs, det får killarna göra i såna fall, jag har inte på något sätt tid.
Fast nu ska jag gå. Tjings!

(Kvällens bästa låtar live: Hype (om den heter så?) med Christers blickar och Heart Apart med härlig allsång och dans.)

6 kommentarer:

  1. jag sprang på timo på focus i lördags. då skulle de ut på landet och woka på en grill! :P h3h3 det var Hans och hans tjej som skulle bli bjudna. :) så kanske hälsade han?!

    SvaraRadera
  2. Så trevligt! :D Ja, det finns nog en chans för i lördags skickade jag även ett sms till mannen och frågade om vilken låt han tyckte/ville att jag skulle spela, eftersom han spelade en låt för mig på Orust, lite som för att ge tillbaka liksom om du förstår, haha. Så svarade han igår i alla fall och sa Love will turn you around, vilken var en av de tre låtarna jag nämnt för Hans, så de kan nog ha pratat om det. Haha, kul att Hans antagligen var med när han fick smset, då jag tidigare frågat honom om samma sak typ. Typiskt!

    (Något som är mer typiskt och dumt är att nu när jag har blogglust kan jag inte logga in på min blogg från denhär jävla datorn. Skitskrälle.)

    SvaraRadera
  3. Skönt med sommarlov snart?
    Ellenpellen, haha. Vill du ses snart? Saknar dig <3333

    SvaraRadera
  4. agnes finaste!
    ja, det ska bli så äckligt skönt med lov så jag kan inte beskriva det med ord!
    och ja! ja! ja! ja! jag vill träffa dig snart, för jag saknar nämligen dig med!!
    nästa vecka när vi fått lov eller så? <33 ska du på picknickfestvalen förresten? pusspussspusss, du är så fin så jag blir tokig! :D

    (försökte förresten svara igår, men det gick inte då.. cpblogg.. :( )

    SvaraRadera
  5. det är snaaart! :D
    ja, har ju lov nu typ, skall bara till skolan nästa torsdag på avslutning.
    vi borde ses nästa vecka? :*
    och angående picknickfestivalen så vet jag inte riktigt än, men hör av mig om jag skall, för antar du skall dit? :*
    puss på dig finaste <3

    SvaraRadera
  6. jaa! :D bra, gör så, jag är där ett tag i alla fall, vet inte hur länge puss<3

    SvaraRadera