fredag 20 november 2009

Use your fist and not your mouth

Aj. Idag har jag ont i magen, och jag vet inte om jag ska vara med på gympan eftersom den ständigt försvinner och sen återkommer. Helst skippar jag såklart, men nu ska vi ändå vara på Friskis&Svettis för en gångs skull och slipper peddo-Frasse lite mer... äh, vi får se, jag åker inte förrän om en timma i såna fall.
Igår var det fight i skolan. Gustav har gått över gränsen nu, han förstår verkligen inte och JAG förstår inte hur han inte kan förstå att han bara ska hålla käften och ge sig någon jävla gång. Det var hur som helst droppen igår för Emma, och äntligen fick hon ut sin vrede. Det var sjukt att se, nästan som en filmscen, och min mage vreds liksom till när man såg och hörde Emma säga vad hon sa och göra det hon gjorde. Jag står på Emmas sida som ni nog förstår, det är en lång historia och jag har nog inte riktigt ens fattat eller hört allt, men tillräckligt för att förstå vad Gustav gjort för att inte respekteras av mig, eller egentligen någon i klassen.

Use your fist and not your mouth som herr M. Manson skulle säga.
Åtminstonde när det inte fungerar verbalt ibland.

2 kommentarer: