tisdag 24 november 2009

The golden age of grotesque

När stycklektionen var slut för idag så gick jag in i rummet där skåpen för värdesakerna är, och när jag skulle gå ut hade jag min chark/färskvarulärare bakom mig som jag inte la så mycket notis vid. Eller, rättare sagt inte förrän han tryckte två fingrar i varsin sida av... sidan på magen ni vet? Vilket kan fullständigt få mig att alternativt gapflabba eller gallskrika beroende på humör, men eftersom han inte träffade rätt ställe så kittlades det bara lite (det låter konstigt, men skit samma, jag är dålig på att förklara bra). Han frågade hur det gick med styckeriet och jag sa att "det går väl bra..", men så stod min stycklärare någon meter ifrån och hörde, så han pekade på mig och sa till Lasse (charkläraren): "Hon är ett framtida proffs.".
Jag är väldigt stolt. Även om jag inte ska bli styckare värmer det med bra betyg, I like! Nu gäller det att fortsätta så och bättre till och med, jag tycker ju inte det är så äckligt längre. Visst mådde jag lite illa imorse när de sågade i revben och skar av en av grisens bröstvårtor, men sen när jag väl satte igång med julskinkor styckade jag ungefär 2 och ½ själv tror jag.

Idag har jag tvättat fem tvättar. Yey, go me.
Nu ska jag göra den förbannade jävla fittläxan... heiheeeei.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar