söndag 3 januari 2010

Hello Saferide, can you give me a safe ride back to sleep?

God kväll. Eller god natt.
Har inte riktigt lusten till att sova, så istället ligger jag här med laptopen i knät och halvkollar på Kogänget. Har inte riktigt lust med det heller. Jag tänkte vända på dygnet, så imorgon kommer jag gå upp 08:40 och tvätta. Men, allt annat är toppen! Nyår var toppen och snurrigt, hade riktigt roligt fastän lite kall natt, men helt klart värt det! Var hemma hos lilla Ida på Tjörn (som jag så gärnagärna vill döpa om till Kön), mysipysi! Hon hade två jättesöta djur, en katt som heter Murre (som direkt blev Murre från Skogstibble (läs: karaktär i Pelle Svanslös)) och en hund som heter Kelly men som jag, efter att ha glömt och sagt fel 10230 gånger, döpte om till Kesella (läs: ingen aning om varför men min framtida hund ska heta det) och båda var uuuurmysiga. Kesella lekte jag massor med på förmiddagen innan vi gick, åh charmhund!
Agnes, jag ska skicka sms till dig men inte nu för jag vågar inte om jag väcker dig, men skulle du kunna typ lite senare på måndag? Runt sex-sju tiden? Äh, smsar dig, för efter måndag lär jag vara en del ute på Styrsö. Har inte varit där på evigheter och känner mig både taskig och saknar pappa när jag inte är det.
Nä, nu ska jag nog försöka sova... kommer vara trött imorgon. Pusspuss.

4 kommentarer:

  1. Förlåt för jag inte kunde ses. Är övertrött och orkar inte ta mig ut. Skall bli piggare och jag vill träffa dig snart. Var ju en evighet nu. PUSS PÅ DIG <3

    SvaraRadera
  2. Hallå, måndag?
    Du skrev väl tisdag? ;o

    SvaraRadera
  3. Aha, nu fattar jag. Tror jag. Eh, förlåt för ondöigt många kommentarer ;P

    SvaraRadera
  4. Haha förlåt, jag är rätt förvirrad.. jag skrev måndag för jag trodde det var bara då jag kunde, men sen så kom jag på att jag lika gärna kan åka från styrsö såklart fast det är lite mer segt, så blev jag uppbokad på måndagen och då tänkte jag tisdag istället ;) Men vi tar det en annan dag snart, det ska vi, och det är jättelugnt att vi inte kunde ses, jag vill ju att du ska må bra i första hand förstår du väl :) vi hörs av om en dag, kan inte nu i veckan bara, men nästa eller så. :) Saknar dig, det är verkligen en evighet! Och onödiga kommentarer gillar jag, mycket :D<3 Puuss!

    SvaraRadera