onsdag 6 maj 2009

Siffror börjar bli lite tråkigt som rubrik kanske?


21 dagar kvar.

Sitter och trär på ett litet plåster på tummen. Jävlar vad såret kliar nu!
Och såret kommer förresten från en blåsa jag fick när jag klippte gräs förra fredagen, och det var inte jag som öppnade blåsan med flit utan den öppnade sig innan jag visste att den fanns. Jävla skit. Nu gör det svinont och kliar mer än svinmycket.

Imorgon ska jag göra det nationella i matte som jag inte gjorde när det nu var jag inte gjorde det. Det går nog bra, hoppas jag, men om Nattis sa att det var enklare än det vi gjorde igår så är det nog lagom enkelt/lagom svårt whatevvahhh.
Nu ska jag gå och städa av min säng, den är väldigt stökig. Och jag vill sova. Nu. Har inte lust att jobba om Kärnkraft som jag ska göra ett arbete om just nu. Nej, sovasovasova.

Godnatt på er, puss och kram och såntdär.

Åh, innan jag går måste jag bara säga att jag har helt underbara lärare förresten. Jag vet inte om jag skrattat så mycket i bamba någonsin när en lärare har varit med, och no + matte går så mycket lättare och roligare med bra lärare! Underbart, jag gillar min skola i alla fall, väldigt mycket, även om jag får hatimpulser mot den och dess elever ibland. Överlag är den ju faktiskt bra och mysig.
Jag menar, hur ska jag klara mig om jag hamnar på en skola utan lärare med humor? Jag kommer dö. Hoppas Angered har humor.

4 kommentarer:

  1. Aj, blåsor gör ju så ont. :(
    Saknar dig min fina Ellen. :*

    SvaraRadera
  2. jaa.. usch! störande jävelskap! :(
    jag saknar dig med!! måste ta och träffas snart! <3

    SvaraRadera
  3. jaaaaa! du får säga till när du kan :* <3

    SvaraRadera