tisdag 19 maj 2009

Vad blir det för mat?

Detta är ju otroligt! Jävla otur jag har!
Skrev precis massa, men så markerade jag allt och så pluffs försvann det och pluffs igen sparades det automatiskt så det blev helt blankt när jag skulle se om det sparats i alla fall på utkast! Jävla skit! Gjorde precis samma sak igår...

Men i alla fall, jag ska laga mat skrev jag. Pastagratäng blir det nog.
Orkar inte skriva om det jag skrev förut, så skriver det jag tänkte skriva men aldrig hann skriva.
Jag vill åka till Stockholm på nationaldagen och se Timo på skansen! Jag ska ringa Agnetis och se vad hon har för sig där uppe då, men antagligen kommer hon hitta på nåt med Mange eller Lefiffi eller Ann-Marie... Men jag vill att hon ska vara med mig! Så får ringa ikväll och se hur allt är med henne.
Om hon inte kan så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, för pappa vill inte med, och jag är inte helt säker om mamma skulle vilja heller, och annars känner jag ingen som riktigt skulle vilja åka upp en lördagsmorgon för att åka hem en tidig måndagsmorgon... Men kanske, jag har kanske en liten idé.
Fast det skulle vara grymt om Agneta kunde, jag saknar henne.

Nu ska jag gå och se vad jag behöver till pastagratängen! Hej och hå.

2 kommentarer:

  1. Men blogger sparar ju automatiskt? Oo
    Surt i vilket fall. Hälsa Timo haha. ;)

    Saknar dig sötnos <3

    SvaraRadera
  2. jaa, men den sparade PRECIS när jag råkat ta bort allting... :( haha, det ska jag, bara jag kommer ihåg så! ^^

    saknar dig meed! men du, jag har lite bad news... :( men vi kan ta det om du loggar in på msn sen, annars skickar jag ett sms snart.
    Puss finis! <33

    SvaraRadera