lördag 9 maj 2009

Today is a good day!

Sitter uppe i pappas "fågelbo" och lyssnar på mina bröder och deras kompisars skrik och kommentarer när de sitter och lanar cs. Det är faktiskt jävligt roligt. Lagom lulliga och lagom nördiga.
Har Jimmys laptop eftersom Ola sitter och spelar cs vid min.
Idag:
- klippte gräs
- joggade hem
- joggade till tången för att hämta cykel, cyklade hem
- dusch
- handla
- kyrkan till Nikis och Tims och CO's konfirmation
- gå hem med Niki och Jousua
- klippte gräs hos farmor och farfar
- slappade

Så idag har jag tjänat sammanlagt 275 kr på gräsklippning! Asgött. Har lite träningsvärk i kroppen efter allt ansträngande men det är mest gött nu.

Såg förresten ikväll att jag fått lite bra respons på min andra blogg med ackord, blev så glad så! Så nu ligger en till låt där uppe, Mr Saturday. Adressen är som tidigare nämnt somemusicsomelove.blogspot.com och mer låtar kommer upp senare, har inga på den här datorn bara eftersom det inte är min.

I övrigt måste jag verkligen plugga, annars finns det nog risk för sänkning, och det vill jag INTE! Visst har jag ca 270 mer poäng än vad som behövs men ändå. Det är mer för mig och mitt självförtroende eller vad man ska säga.

Men nu ska jag dra, tror Jimmy vill ha sin data nu när de ska dra upp till hallen.

Puss, god natt, tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar