onsdag 6 januari 2010

100106

Fy i helvete. Jag hatar när det bara går ner på två sekunder utan förvarning. Men jag älskar mina föräldrar, mer än det någonsin skulle gå att beskriva. Ja fyfan vad jag älskar dem.
Så, skriva av sig, skönt.
Nu bra: antagligen Gråbo på fredag och först åka pulka/rumplapp med Johanna och kanske Sanna och fler, sen kanske film, sen vet jag inte. Men det ska bli mysigt, om det blir av. Och i sommar ska jag till arvikafestivalen, känns grymt. Jag är så glad att jag har träffat Linnea, hon blir bara underbarare för varje gång man träffar henne, åh vi kommer ha det så bra i arvika. Och sen i maj blir det popadelica med Niki antagligen, och alla som känner mig vet att allt jag gör med Niki blir bäst, roligast och sjukt underbart så det behöver jag inte säga mer om, och då även en roadtrip med Kajsa i hennes bil förhoppningsvis, skulle vara pricken över i:et. P3guld nästnästa onsdag med sistnämnda tjej, ska bli grymt kul! Kanske way out west om man har råd som ett avslut på festivalsommaren pratade jag och Linnea om också, låter mysigt och bra.
Nej, göra väska eller se på Lilla sjöjungfrun nu.


Och jag tänker inte skriva hejdå eller godnatt, jag har under senaste tiden tänkt lite på att jag avskyr, AVSKYR allt som har med avsked att göra varesig det är "god natt" eller "r.i.p". Jag får miniångest varje gång jag säger god natt, speciellt när det gäller familjen. Så har det varit sen jag var liten och jag är rädd att det kommer fortsätta rätt länge... fan, åhhh jag orkar innnnnteeeeeeeeee.
Jag tror du har rätt Agnes, detta är nog inte den bästa tiden på året.

2 kommentarer:

  1. Det låter som det kommer bli en helt underbar sommar! Och jag hoppas jag får vara med i din sommar lite ;)

    Usch hemskt, skit i godnatt och hejdå. Förstår för övrigt vad du menar, var med sån när jag var liten.

    (TVÅ MÅNADER SEN MARS) <3

    SvaraRadera
  2. Ja, visst gör det, är såå taggad!!
    Och klart du ska vara, det skulle vara underbart!<3
    Ska du till någon festival förresten?
    (LJUVLIGT! Åh, vår..)
    Det suger med hejdås, bättre med hejs! Puss sötis<3

    SvaraRadera