söndag 31 januari 2010

100131

Imorgon är det februari och en hel månad av det nya året har passerat. Oj.
Eller nåt. Jag har inget, vad ska man säga? Perspektiv? Ja typ, jag har ingen koll på dagarna nu helt enkelt.
Men det jag har koll på (knappt) är alla jävla läxor, som t.ex...
matte b, geometriprov på onsdag
svenska, skriva om vikingar/asagudar, skriva berättelse
hygien, prov på torsdag, måste läsa 57 sidor till dess
livsmedelskunskap, häfte om... mjölk tror jag det var, dock ingen lektion på onsdag (HEAVEN!)

Kanske har glömt något, vet inte, men jag är inte så jävla glad just nu i alla fall. Vill bara ta mitt täcke, lägga mig i soffan och kolla på fiilm! Men icke.
Och sen ska jag sluta äta onyttigheter som kakor och godis, göra så bra jag kan i alla fall, kommer väl fungera i en vecka som mest. Men nu måste jag verkligen hålla mig till att om jag köper något sött så får Johanna det. Slutpratat, så är det bara.
Och om två veckor fyller lilla Ida år, på självaste Valentines day! Jag vill också fylla år snart, tycker det är trist att jag är född så sent på året. Sen fyller Tove 18 i mars, herregud kvinna! Känns ju helkonstigt, fast ändå jättekul! Och sen fyller Jossis hela 17, och sen Agnes, fyller ju också 18! Och Pelle också, fast det är senare än mig (woho!) och Jimmy fyller hela 19, det är sjuukt. Mina bröder fyller 22 och 20, oh dear lord... då känns det litesådär småmesigt att fylla 17, och dessutom om typ fem livstider, eller 8 månader.

Nej, onödigt inlägg fast det gör inget, men ska plugga nu.
P till ussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar