tisdag 12 januari 2010

100112

Fanfanfanfan. Jag har tappat något som en gång var en så jävla stor del av mig och jag har inte vågat inse det förrän nu. Jävlar fan helvete baj! Jag orkar inte reagera så starkt nu, men... hade det varit för kanske bara.. typ ett halvårsen eller mindre så hade jag varit uppe från stolen, eller marken blir det nu eftersom jag sitter på golvet, och hoppat och inte kunnat hålla mig från att göra små "iiiih" ljud för mig själv. Nu ler jag bara lite stillsamt, hjärtat hoppade ett litet hopp första sekunden och sen, ja? Inget? Jag vet inte vad jag ska tro eller tycka om det, just nu känns det bara jättekonstigt att förstå. Hm, får nog sova på saken, drömma lite mardrömmar eller nåt och kanske vakna lycklig när jag inser hur det ligger till. Och med det vet jag inte själv vad jag menade. Önskar jag gjorde. Fan. Nej, detta går inte bra, men jag vet någon som antagligen kommer bli glad över att höra nyheterna! Åh, detta är ju bara vrickat...
Nu: sova sova sooova!

3 kommentarer:

  1. Elleeen jag fattar inte! Berätta :D

    SvaraRadera
  2. Om du typ loggar in på msn eller facebook (men helst msn eftersom fb-chatten hatar mig) så kan jag berätta. Jag må vara lite dramaqueen kanske, men du kommer nog förstå rätt bra ändå tror jag, åh det känns konstigt fast ändå lite bättre idag..

    SvaraRadera
  3. Vad har hänt. Fattr inte heller. Kanske är trög. Ring om det är något eller skriv på msn eller något. Du är så fin Ellen <3

    SvaraRadera