tisdag 12 januari 2010

100112

Egentligen ska jag leta efter sylådan nu, men jag råkade hamna här... ehe. De två första skoldagarna har varit sköna och slappa, igår började jag 8 och slutade 9:30, efter jag bytt om (hade bageri fast bara teori) och gjort ett par ärenden så var jag hemma vid 10:30, fördrev hela dagen framför datan och tvn trots det fina vädret. (Illa, ska ut och gå idag!)
Idag så började jag 8 och slutade ungefär 11:30, åt bamba med Jimmy, Louise, Jenny och Joar (många J!) och satte oss sedan på bussen, var hemma vid ett. Har kollat på tv tills nu typ, eehheh.. Jag fick dra mig upp ur soffan, men nu ska jag antingen
1, sy
2, skriva
3, gå ut och gå

och det blir nog det sistnämnda faktiskt. Så ska nog gå nu ändå. Tråkigt inlägg men ändå nååååt!
Pussi.

3 kommentarer:

  1. Gillar inlägget. Vill veta vad du pysslar med. Gå ut och gå är ju mysigt! :D Ses snart? <3

    SvaraRadera
  2. Jaa, jag gick ut i en hel timma i kylan! Vandrade från mig (högsbo/pennygången) till järntorget och köpte Chicken Tikka Masala, och sjöng "Heaven, I'm in heaven" när jag öppnade maten hemma! Gick inte hem förresten, åkte buss haha ;) Mina lår var helt borta efter bara tio minuter ute i kylan... usch, men resten var varmt och det var gött att för en gångsskull vart ute och rört på sig! Jag ses gärna snart! Faktiskt så hade jag och Alex tänkt ses snart, fast det kanske är mer på någon rast eftersom våra skolor ligger bredvid varandra, men det kanske kan ändras till en eftermiddag så kan vi alla tre ses som i en liten reunion? :D Eller så träffar jag er båda separat, det spelar ingen roll för mig, bara jag får träffa er haha! Vad tycker du? Puss<3

    SvaraRadera
  3. För min del spelar det ingen roll. Alla tre är ju också kul

    SvaraRadera