måndag 30 mars 2009

Inlägg med stelfrusna fingrar.

Det blev 8 hyllor (7 röda och 1 blå) hyllor igår, hälften lämnade vi av hos mamma (3 röda och 1 blå) och resten har jag här hemma hos paps. Ska upp idag när pappa kommit hem med rätt skruv och såntdänt. Gött! Sen köpte jag en liten grejs till min fina Agnes som snart fyller 17, ingen biggis men ändå något. Henne träffar jag imorgon efter skolan, ska bli så himla mysigt!
På tal om skolan så kommer Katarina von Bredow och hälsar på imorgon, ska bli skitkul! Hon kommer ha en liten föreläsning och sådär, och eftersom hon är så väldigt bra så tror jag att det kommer bli en toppendag allt som allt!
Sen någon annan gång i veckan, eller närmare bestämt på torsdag ska jag på en föreställning i Frölunda kulturhus som heter Gaycamp, ska också bli himla intressant och kul!
Men nu kan jag knappt skriva längre, mina fingrar är iskalla och det är jättejobbigt att skriva på tangentbord då.
Återkommer ikväll eller imorgon då jag hade tänkt berätta lite om min kanske ganska smarta idé för att få lite pli på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar