lördag 28 mars 2009

Morrn...

Det skulle vara så skönt att få ligga kvar lite till i sängen. Sova lite extra.
Men nej, idag är det föräldralördag och vi ska visa våra produkter och arbeten. Min produkt SUGER detta året och jag känner ingen som helst lust att åka upp dit bara för att sitta bakom en bänk i tre timmar eller vad det nu är. Jag måste ta med mig böcker. Eller en bok i alla fall, eftersom jag precis kom på att fjärde delen ligger hemma hos mamma. Måste in dit någon gång också och hämta lite glömda saker...
Det är det stora problemet med separerade föräldrar kan jag säga. Nej, det är inte det att de inte bor ihop längre som är jobbigt, det hade antagligen bara varit konstigt och sådär nu, men när man flyttar från ett ställe och glömmer saken på det andra så blir det problem och jobbigt.
Och självklart att man måste hålla rent i två rum... jag är nog rätt dålig på det. Varje gång jag kommer till ett ställe upptäcker jag att det är stökigare än det andra men fortsätter stöka tills sista dagarna då jag städar lite halvhjärtat, och sen flyttar jag och upptäcker att det nu är stökigare där...
Illa. Men men, när jag väl fått igång städellen så blir det bra.

Men nu ni, nu ska jag käka frukost och sen ska jag pallra mig upp till skolan och lida.



Förra årets produkt tillsammans med en
skrattlåt, haha skitkul att göra! Låten alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar