fredag 27 mars 2009

Oledig lördag.

Åhjävlar, nu har jag fyllt hela mitt magutrymme med onyttigt. Ajdå. Åt precis tårta med paps, det var inte så jättegott, jag var så mätt innan... Men nu har min mage svullnat en hel del skulle jag tro. Så mysigt.
Imorgon är det föräldralördag på skolan, och jag måste vara där runt nio. Det är så jääävla onödigt, för att inte tala om tristessen. Men, that's life. Så snart måste jag gå och nana, så jag inte är för trött imorgon. Ska nog läsa ur de två - tre sista sidorna i min bok (Artemis Fowl - Evighetskoden av Eoin Colfer), jättebra bok, rekomenderas. Sen ska jag börja på nästa, om den inte ligger hos mama då vill säga...

Nu hörde jag att världens starkaste man precis vann Let's dance, vad händer med världen egentligen? Jahurrududu Magnus, manligare blir det inte än att ställa upp i ett fjolleri-b-program på tv4. Hejaheja!
Dags att sova.


Påtal om föräldralördag så ser våra
lärare ut såhär ibland. Fint va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar