torsdag 26 mars 2009

Say hello to me!

Mina vänner!
Jag har rensat, fixat, nördat och äntligen äntligen är det klart. Jag har skaffat mig en liten blogg här istället! Min gamla (parallellen.blogg.se) kändes inte så bra. Jag hade ingen aning om hur jag skulle göra för att bli nöjd med utseendet på sidan, det gjorde mig något irriterad så jag flyttade mig hit i stället och kollade om det var enklare, och ja! det var det. Eftersom jag hade ett gammalt konto här så slapp jag göra ett nytt, men slapp dessvärre inte alla äldre nästan lite pinsamma inlägg. Och det var bara ett år sen. Geez... Men de är borta någonstans i den stora cyberrymden nu, eller kanske redan helthelthelt borta. Jag vet inte hur sånt fungerar.
Men jag har alltså tänkt börja blogga igen, vi får väl se hur det går med det! De som följt mina tidigare bloggar något såntdänt förstår och vet att jag är ganska dålig på sånthär. ("De som följt mina tidigare bloggar" säger ju en hel del om min förmåga också...) Vi får se, vi får se.
Idag har jag tänkt på att baka lite bröd faktiskt, har varit väldigt aktiv med sånt de senaste dagarna. Eller, med mat och allt sånt. Igår gjorde jag pastasallad till mat, förrgår piroger med bror, förrförrgår pizza själv, och allt detta har blivit skeeeta gött! Jag är så jäävla bra vettö!
Ska nog gå och kolla så vi har allt nu, vill baka, nu nu nu nu!
Receptet kanske dyker upp här sen också.

Summer, summer, summer! Come to me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar