söndag 29 mars 2009

I've found something - a bit of my talent!

Sitter och plinkar lite på gitarren och kommer på lite nya grejor. Hittills går det väl ganska bra, men man vet aldrig med mig. I många fall slutar det i irritationsilska då jag slänger hela skiten. Men denna gången känns det bättre.
Text är också ett litet problem, men jag jobbar på det.

Igår var väldigt mysigt med Tove, slutade med övertrötthet som min bror tolkade som fylla. Men icke sa nicke då vi inte druckit en droppe alkohol men istället blivit på något kemiskt vis fulla på varandra. Det var roligt i alla fall, som vanligt med min fina Tovs!

Nu ska jag fortsätta på mitt mästerverk, ville bara uppdatera om hur läget är.
Och juste, idag blev det sommartid ju, tur att vi har studiedag imorgon så jag kan vänja mig vid att behöva gå upp en timma tidigare... jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar