tisdag 31 mars 2009

Sonisphere

http://www.sonispherefestivals.com
Jag är sugen. Jag har alltid velat se Metallica någon gång i mitt liv, James liksom. Den enda gång jag vart på något litet sätt nära var när jag var uppe i Stockholm och satt utanför stadion med Tove, Eva, mamma och Agneta. Men det var inte särskilt kul. Jag vill SE dem. Inte bara höra, det kan jag göra hemma.
Dessutom är det inte så chockerande dyrt, typ samma pris som Wow, och det kommer ändå rätt stora band. Eller faktiskt ganska väldigt stora.
Men jag har en känsla av att mams och paps inte kommer vara lika förtjusta i idén som jag är. Fast funderar på att fråga Albin om han är sugen på det, men förväntar mig inte så värst mycket angagemang från det hållet. Det är i stort sett bara Meshuggah och Lamb of god som han gillar där tror jag. Ärligt talat kommer han nog såga det helt. Om jag känner honom rätt...
Men men, enough about that.
Igår fick jag upp mina hyllor på väggarna! Jag satte upp de två sista helt själv, duktiga jag. Det blev skitbra. Ska bara städa och sen upp med alla grejor på dem snart, som t.ex. högtalaren som står här på skrivbordet just nu, och lite småttochgott.
Ska nog fortsätta med det nu!
Och det blev förresten inget varken Katarina eller Agnes idag, båda var sjuka... stackarna, men Agnes kommer jag träffa en annan dag i alla fall! Brabrabra, krya på dig min flicka!

2 kommentarer:

  1. tack fina ellen <3
    migränen är bättre nu iaf. och vi får hitta en dag snart där vi kan ses tycker jag. puss på dig! <3

    SvaraRadera
  2. åhvadbra hurru! <3 ja, det låter superbra! pusspusspuss! <3

    SvaraRadera