fredag 27 mars 2009

Men vad fa...

Vår! Det ska vara VÅÅÅR! Det ska inte snöa!
När jag vaknade upp imorse tänkte jag att "aah, skönt, det är ljust ute, nog bra väder så jag kan ha tunnare kläder idag igen". Sen så öppnade jag gardinerna.

Japp. Så var det med den saken. No spring for me, eh?
Och det blev inget bak för mig igår, jag städade lite halvhjärtat på mitt rum och sen var jag supermegatrött. Fast pappa är så rolig och bra han så han bakade tårta som han skulle ha med till jobbet dagen efter, men sen kom han på att det inte gick pga nån jobbgrej. Så idag ska jag få tårta. Mums!
Men nu, gott folk, ska jag ta på mig gympakläder, kravla mig upp till skolan på ett eller annat vis och göra ett jävla SKS-test. Jag är redan sen... Egentligen har vi p-dag idag (frivilligt jobba/ledig dag, planeringsdag) men jag har inte gjort det förbannade testet så no deep (or long) sleep for me, nej nej.
Jag kommer nog dö av ansträngning, så det är tur att jag kommer ha i alla fall Josse där som kan begrava mig. (SKS = styrka och konditions något.)

Fan i helvetet.


Förra våren uppe i Stockholm, åh vad jag vill dit igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar