lördag 4 april 2009

Kalendrar till mig, ja tack.

Igår blev ett Mysteriet på Greveholm-maraton. Någon underbar människa har lagt upp hela kalendern på youtube, amazing! Så kollade på hela den. Sen så kollade jag på lite Pelle Svanslös (otecknade kalendern), men det fanns bara första avsnittet upplagt där så mer kunde jag inte kolla... JAG VILL SE! Den finns på onoff för 149:- + frakt = 178 kr, och jag vill så jävla gärna ha den! Finns tyvärr inte i butiker så man är tvungen till att betala de där extra jävla fraktpengarna, men det kanske är värt det...
Sen så kollade jag på första och andra avsnittet av Sunes Jul också, han är rolig den pojken! Underbar serie.
Och Sunes pappa. <3
Det är bara såhär det är; kalendrar var så jävla mycket bättre förr. Jag menar, vad fan är Höjdarna och Håkan Bråkan i jämförelse med Greveholm och Pelle? Någon JÄVLA SKIT! Det är precis vad det är.
Men nu ska jag lyssna på Mr Marley och städa mitt rum. Vårvädret är här, och vårstädningen är ju faktiskt obligatorisk då.


(Någon som vill skänka 178 riksdaler till mig förresten? Jag vill ha Pelle Svanslös-dvd:n, soooo badly...)

1 kommentar: