onsdag 29 april 2009

Tankar, och annat såntdänt.

Oj, oj, oj vad man kan bli trött. Och oj, oj, oj vad allt kan ställas till sådär. Fast det verkar vara som om det är så det är gjort för att vara, jobbigt nog.
Men, enough 'bout that!
Jag har tänkt lite på vilken låt jag ska lägga ut, och när jag tänkte på det kom jag på att aha! Alla låtar jag ta't ut ackord till ligger hemma hos papsen, så det verkar som om ni får vänta i några dagar till! Sen kommer det upp ganska många, förhoppningsvis!
Men om jag har tråkigt under kvällens gång kanske jag fixar någon lite snabbt i alla fall... är nämligen ledig imorgon i alla fall. Jag pratade med Maria och hon är en sån bra och snäll människa så hon fixar det till en annan dag istället, underbart!

Hej sålänge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar