söndag 5 april 2009

Tjolahopps!

Håller på att städa, PÅ RIKTIGT. Inte bara jagskriverpåminbloggattjagstädarsåkännerjagmigbättre-städa som man kan göra ibland, utan fo' real! Har rensat ut mina hyllor under sängen (jobbigt att förklara för er som inte vet, men jag har en halvhög (typ 10 - 20 cm högre än en vanlig) säng som har förråd och hyllor under sig), skickat med allt skräp till tippen som bror åker ut till just nu, fått upp förstärkaren (tack vare samma bror) på en hylla, rensat ut ena förrådet under min säng och lagt alla därliggandes tjocktröjor till ena hyllan som jag rensade. Sen har jag dammsugit alla hyllor i hela rummet och karmar, men inte golvet. Det tar jag när allt har kommit upp från det, vilket inte är så långt kvar det heller. Och det är så jävla gött!
Och solen skiner utanför, men öppnar jag min balkongdörr blir det genast ganska kallt eftersom det blåser så förbaskat mycket. Illa. Men bättre än mulet eller snö! Eller regn också för den delen, fast regn är mer okej på nåt sätt ändå. Det är lite mysigt. Fast helst solsolsol, såklart.
Men, nu ska jag ställa in min resväska + lite annat skit i förrådet och sen börja städa igen. Tillsammans med Håkan Hellström. Han är inte så dum ibland, inte när man ska städa i alla fall. Annars är det väl bådeoch måste jag säga... Hm. Knas. Jaja, hörs senare!

2 kommentarer:

  1. vad duktig du är då :D
    längtar tills på onsdag saknar dig!!

    SvaraRadera
  2. jag med! men snaart så! :D:D

    SvaraRadera