tisdag 28 april 2009

Nya tider, nya verser!

E som i Ellen.
Nya adressen, aight? Det får duga i alla fall, nejmenhejsan var ju... ja. Precis.
Men, nu hörrni! Nu blir det lite ändring här. Jag har tänkt lite, och så har jag tänkt lite mer, och nu så slutade jag tänka och började agera istället. Såhär har jag tänkt:
Jag har tagit ut ett antal låtar på gitarr som jag inte kan hitta på internet, och flera av dem vet jag är lite efterlängtade av andra männsker. Så eftersom att det här är min blogg och jag får göra i princip vad jag vill här så
tänkte jag att jag kan ju lägga upp dem här! Smart va? Så inom en snar framtid kommer det både bli blogg- och ackordsida här.
Kanon! säger ni, jag vet. Jag är bäst.

Men nu ska jag se om broder Rasmus har svarat på mitt sms så jag kan åka till Myrorna och cpa lite med honom där.
Hörs inom kort! Tjings.

2 kommentarer:

  1. Det är här man hittar dig. Haha, följer ju din blogg men har inte fått dom nyta uppdateringarna! Haha men nu så. :D
    Puss på dig finis. <3

    SvaraRadera
  2. åhå, jaså, haha ^^ pusss! <3 saknar dig!

    SvaraRadera