onsdag 8 april 2009

Resultat.


Remmen är på! Äntligen! Nu funderar jag bara på att sätta dit en dragkedja också... vi får se om det blir av senare. (Psst, den har en innerficka också! Så ambitiös är jag, fast inte sååå att jag orkar lägga upp en bild på det...)
Men! Om jag inte nämnde det i föregående inlägg så borde jag höjas i textilslöjdsbetyget nu, för;
1) Jag har arbetat massor hemma
2) Jag kom på en snygg och enkel och bra teknik för att fästa remmen, vilket inte min lärare gjorde
HA!
Men... vi får väl se. På tal om betyg och skola så fick jag hem mina IUP-lappar (Individuell UtvecklingsPlan) igår, och de ser strååålande ut! Alla har kryssat i "mycket bra" på minst en punkt för varje ämne, TILL OCH MED PÅ GYMPAN! Men det är bara för att när jag väl är med så är jag verkligen med och peppar de andra. Men det kändes så jäävla gött att få lite bekräftelse om hur man är och vart man ligger i skolan.
Men, tillbaka till väskorna.


Okej, det här är den andra som jag började på i förrgår och blev klar med igår. Ser ni? Det är en helt vanlig tygväska, sån som ska ta typ en timma att sy. Det tog nästan ett dygn för mig. Men jag skyller på innerfickan + att det var min första trots allt, och sen blev den himla fin också! Inte överdrivet kanske, men ändå. Jag får se om jag ger den till min lilla Agnetis, det är ju lite henne... Åh, nu fick jag värsta luktminnet från Agnetas lägenhet, jag vill diiit! Fortfarande svindyrt med sj... fan..
Men nu ska jag kontakta Agnes, för egentligen skulle jag ta och träffa henne idag, men nu känner jag mig ganska hängig och trött... Jag vet inte om jag kommer orka så mycket... Fast jag vill ju så gärna, men frågan är hur rolig jag skulle vara att umgås med.. Jaja, jag ska kontakta henne så får vi se hur vi gör. Vädret är ju inte sådär superkul heller, regn och usch... Men blöööh!
Agnes min fina, FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar