tisdag 7 april 2009

Sloooow day...

Sitter och syr på en väska som jag började på igår. Det känns så patetiskt och dåligt av mig att en liten jävla enkel tygväska ska ta över ett dygn att göra. Det är ju bara att sy lite sömmar! Fast nu la jag i och för sig till en innerficka och sådär, men ändå! Måste bli bättre, vill bli bättre. Men men, när den är klar funderar jag på att skicka upp den till min fina Agneta. Den är lite hennes stil, lite hippie och sådär, jag tror hon skulle bli väldigt glad. Helst skulle jag ju vilja åka upp med den och ge den till henne i handen själv, men när ska jag ha tid för det? Och när (framförallt) ska jag ha RÅD med det? SJ kostar ju röven nu för tiden! Jag har inte råd med nån resa alls där. Sista minuten-resor kostar minst 200 - 300 kr! Vad är det för stil?! Förut var det ju så man skulle kunna åka en sista minuten för 90 kr, men nu är minimum på 140 något har jag för mig att jag läste. DÅLIGT! Skärpning SJ! Hur ska Sverige bli mer miljövänligt om ni är så jävla dyra?
Oj, okej, nu fortsätter jag, en timma sen jag skrev det senaste. Sydde klart (på ett ungefär) väskan och håller på att väljer knappar till den nu. Svårt! Vi får se vilken/vilka det blir... Men nu går jag så detta blir publicerat någon gång. Skriver nog senare eller så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar