lördag 11 april 2009

Påsken är här!

Och jag är tillbaka!
Inte för att jag åkt bort eller så, men jag har inte uppdatrat på ett litet tag. Har inte haft lust. Det har inte varit så mycket att skriva om i alla fall, jag har på ett ungefär bara varit hemma och latat mig i alla fall. Trött som jag redan är så började även mitt ben cpa, så mycket att jag tillslut fick gå upp mitt i natten och ta ipren för att det skulle sluta. Not good, fast nu gör det inte ont i alla fall, det var i förrgår natt som det hände. Inatt sov jag knappt nånting, när jag gick upp runt nio imorse var mina ögon blodsprängda, ni vet, sånt som man ser i Kalle Anka-serier när det sovit för lite. Så såg jag ut, fast med en toffs mitt på huvudet, det blev så varmt att jag var tvungen att sätta upp håret och öppna balkongdörren en bit mitt i natten. Fast när jag öppnade balkongdörren upptäckte jag även att det var fullmåne, så DING! That's why. Sjukt egentligen.
Men nu ni, nu ska jag gå och käka påskfrukost med pappa hos Karin och Karolina med lite annat folk tydligen.
Sayonara och glad påsk!

2 kommentarer: