onsdag 29 april 2009

Skolaaa.

Sitter i skolan och jobbar om en uppfinning - grammofonskivan. Satte precis igång så jag har inte riktigt bestämt mig för om det suger eller är någolunda uthärdligt. Nej, jag förväntar mig inte på något vis att det ska vara superkul, det behöver det inte vara heller, bara jag kan genomlida det tills vi slutar, och det är så kort tid nu! Josse satt och räknade dagar på båten till skolan, och det är typ bara 25 dagar kvar nu! Alla helger och sånt borträknat och då, men ändå! 25 skoldagar! Easy-peasy-japaneasy!
Jaja, men vi får se hur det rinner på.
Imorgon KUNDE jag varit ledig, men..

åh jag måste avbryta mig själv medan jag skriver.
JAG HATAR MÄNNISKOR. Ibland. Just nu hatar jag människor som är dumma i huvudet. Jag vet en som sitter två rader bakom mig i alla fall. Stackare... Det är inte lätt när man är dum inte.
Aja, var var jag?
Ja juste, jag kunde varit ledig, men nej! Maria vill och tycker att jag ska komma upp och göra det nationella matteprovet jag missat. Jag har svarat ja och sådär, såklart, men ska höra med henne om det går att ändra.
Fast även om jag lyckas undslippa det så är jag ändå inte helt ledig, jag har tackat ja till ett klippa-gräset-sommarjobb. Med JÄTTEMEGAOTROLIGTMYCKET ångest så svarade jag ja.
Nej. Jo. Fast nej. Jag vill inte, men pengar är pengar.

Nu måste jag kila, skyndaskynda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar