onsdag 10 mars 2010

Don't need a gun to blow your mind

God kväll.
Ska gå och lägga mig så snart jag skrivit klart här, men kände av någon anledning att det var nödvändigt... kanske något jag bär på inombords och vill innerst inne ha ut, fast inte vet det ytterst ute. Hm.
Hursomhaver så har vi haft, och kommer ha en helt otroligt slapp vecka:
Måndag - bagerilektion som vanligt, började vid åtta, slutade vid elva.
Tisdag - bagerilektion, började vid åtta, slutade vid elva.
Onsdag (idag) - skippade matten, behövde inte gå på svenskan, studiehandledningen var inställd och lmk'n var frivillig så jag hade bara en lektion. Och den enda anledningen till att jag gick till den var för att det var Rebecca som skulle hålla i en cheerleading-gympalektion. Så började runt ett, slutade runt halv tre.
Torsdag (imorgon) - ingen engelska, ingen svenska, börjar hygienen kl 12:15, slutar ca 13:15.
Fredag - vanlig dag, börjar 8 med idrott (prov och beeptest om det gör någon skadeglad och bitter jävel lite lyckligare att veta), sen engelska, bamba, svenska och matte. Helt okej dag det också, slutar ca 14:00.

Nej, nu behöver jag sova. Det jag hade inombords ville nog bara ut och skryta lite.

G'night.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar