lördag 6 mars 2010

I don't believe in ghosts, but there's a ghost under my bed.

Igår såg jag såhär ( - ) mycket av 1408, och blev skitskraj ändå. Skräckfilm är alltså inte min grej. Innan jag kommit in i min djupsömn så låg jag och somnade lätt, vaknade, somnade, vaknade hela tiden och såg bilder av diverse läskiga saker varje gång. Sen att Niki och hennes vänner hade fest och var ute större delen av kvällen/natten (i minusgrader?!) och skrek hjälpte ju inte så mycket. Hysterical!

Idag vaknade jag vid nio av att pappa spelade såhär (-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------) hög musik i rummet bredvid. Som tur var, var det Nina Simone så det var ju rätt lugnt och fint, men alltid (läs: ALLTID) när jag är på Styrsö och det är helg är det det jag vaknar av.
Ikväll blir det till att fira Tove, kul och myspys! Fast hon fyller inte förrän på tisdag, men då blir hon stooor flicka.

Nej, nu ska jag skriva lite om Jack Black tror jag allt. Tjopp!

4 kommentarer:

  1. Den filmen såg jag med igår, eller började kolla, sen blev den för jobbig! Saknar dig Ellen! Hoppas allt är bra!

    SvaraRadera
  2. Men gulle dig! Saknar dig med, och allt är väl bra här, vi får försöka ses snart igen då :) Det var ju jättelängesen nu... puss på dig!

    SvaraRadera
  3. du måste se klart den filmen någon dag, den är ganska bra!

    SvaraRadera
  4. Nä fifan! Jag klarar inte av att se skräck... hahaha, det är heeemskt!

    SvaraRadera