fredag 12 mars 2010

Oh no, i killed someone again

... oh no, i think it was a friend.
The Mopeds, fina grejor detdär!
I alla fall så kom jag precis på att om en och en dag kommer jag befinna mig i el Stockholmo! Så jäkla gött! Ska upp med pappa och hälsa på Jeanette med familj (pappas kompis, numer min också kanske man kan säga), och sen om vi får tag på Agneta blir det nog någon liten date med henne också! Ååh, underbart. Där stannar jag till måndag, åker hem på kvällen. Pappa stannar kvar eftersom han ska göra någon jobbgrej.
Det ska bli så kul!
I övrigt är jag jätteglad att det är fredag trots att jag knappt varit i skolan denna veckan, känns det som. Man börjar bli lat och kräsen. Nästa vecka är det Bagar-SM på vår skola så vi måste vara med och hjälpa till... känner inte riktigt för det.
På måndag är det vanlig dag i bageriet för oss, men på tisdag ska jag stå i Nordstan och sälja bröd tror jag. Och onsdag blir det vanlig dag igen, fast där är jag reserv så kanske måste stå i Nordstan igen om någon annan inte kan. Torsdag börjar jag 15:oo och måste hjälpa de tävlande att rulla ner stick till en lastbil och sen stå och vakta alla grejor med mitt liv i Nordstan så ingen går och snattar/petar, sen slutar jag kl 18:00. Det är jag lite nervös inför, tänk om man råkar tappa en plåt och förstöra hela skiten? På fredag tror jag att det är vanlig dag igen... får se.

Kom förbi i Nordstan på tisdag om ni inte har något bättre för er! Tror jag är där mellan 11 och 15.

Nu ska jag hitta på nåt roligare, typ gå upp i bergen och sola medan den är framme. Mmmm... kanske lite varm choklad på det. Är btw ute på Styrsö.
Tjopp!

2 kommentarer:

  1. Om jag inte hade haft så kort bambarast på tisdag hade jag kommit! ;O Hahaha @ "så ingen går och snattar/petar" xD <3

    SvaraRadera
  2. kom på torsdagen då om du slutar sent! :D Eller nåt, haha, puss <3
    (vår lärare förklarade till och med att vi skulle använda våld om någon försökte snatta/peta! haha jäävlar!)

    SvaraRadera