torsdag 4 mars 2010

Wonderboy, won't you take me far away from the mucky-muck now?

Mmmm, denna snygging ska jag jobba om på svenskan:

Ska bli kul! Kika lite på hans skådespelar- samt musikkarriär, åh jag är faktiskt taggad på att göra arbetet! Vet inte riktigt hur jag ska börja bara.

Idag i alla fall, så hade vi först engelska.
Vi skulle ha redovisning på något som hade med ungdomar att göra, alla utom jag hade gjort läxan och skrivit massor om något (t.ex. sina hästar, gitarrer, musik osv), jag var så omotiverad så jag... råkade... skita i det. På båten och bussen in (var på Styrsö) så försökte jag skriva lite men kom ingen vart. Tog min mp3 som föremål i alla fall, och improviserade. Hm, det gick väl sådär men hey! Jag gjorde det i alla fall, så nästa torsdag är jag ledig. Haha, fy fan för mig.

Sen hade vi svenska, jag bollade idéer med Kiwi (min lärare) och kom fram till att jag skulle göra lite research och arbete om Jack Black, kul som fan!
Vi hade svenska i ungefär en halvtimma, sen gick vi (behöver inte vara på lektionerna om man gör arbetet hemma) och eftersom Kurt sa att vi inte behövde ha hygien (ämnet då, inte VÅR hygien) så åkte vi hem redan vid halv tolv.

Runt ett - två så fick jag ett sms av Linnea där hon frågade om jag hade lust att träffas, och såklart jag har lust att träffa henne! Så runt fyra åkte jag ner till stan och mötte henne vid Brunnsparken. Därifrån gick vi till diverse caféer tills vi bestämde oss för café Vanilj vid Domkyrkan. Där satt vi och åt och prata i ungefär två timmar, übermysigt! Hon är så fin, dendär Linnea. Sen fick vi för oss att gå till en affär där jag träffat ett väldigt gulligt affärsbiträde, men tyvärr hade de stängt kl 18, och vi var där fem över. Men, vi promenerade och kollade i lite affärer på vägen till Brunnsparken, och runt halv sju åkte jag med min buss.

Superhärlig dag helt enkelt! Åh, fler av dem gärna!
Pusspusspuss, snart är våren här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar