tisdag 2 mars 2010

Say it to me now

Jag är rätt säker på att jag skrivit detta förut, men bara för att försäkra mig själv och alla som råkar titta in här: det jag skriver här är mest för mitt egna huvud. Som en dagbok, ungefär, fast utan allt det allra privataste. Jag har märkt mer och mer hur kul det kan vara att kolla på/läsa gamla grejor, så det får bli såhär. Läsa gör den som läsa vill, men det är min blogg och jag får skriva det jag känner för och tänker.

Har suttit i någon timma nu och spelat gitarr/sjungit (fult, sjungit... sjungt? Nä), jättelängesen jag gjorde det sist. Underbart. Vill ha ett piano också, så jag kan spela massa fint hela tiden. Tog ut denna när jag senast var uppe i Havstenssund, helt själv. Stolt! Så nu vill jag spela mer, mer, mer!
På lördag blir det inge Sanna förresten, utan Tove istället. Hon fyller 18 på tisdag och tänkte fira lite i förväg, ska bli jättekul! Fast jäkligt trist att missa Sannas, men det kommer fler chanser tror jag. Man fyller trots allt bara 18 en gång. Helt sjukt, big girl. Vi har levt ihop i 16,5 år nu, alltså sen jag föddes. Min syster, finaste syster.
Påtal om syskon så såg jag facebook-uppdatering på Rasmus sida: "Just nu spelas Segertåget i duschen. I duschen!" = de har högtalare i deras dusch.
O.G.A.H. (onödig grej att ha) kan man ju säga.
Men det känns bra, fyfan vad kul de kommer ha det.

Nej, sova nu kanske. Har inte riktigt sovit ut helt på länge känns det som, börjar halv nio imorgon så behöver inte ta bussen förrän 08:07, de e najs! (Power, de e najs...)

Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar