söndag 7 mars 2010

Twist and shout

Jäklar vad jobbigt det kan vara psykiskt att ha skilda föräldrar ibland. Jag blir helt splittad, schizo, konstig varje gång jag flyttar hit och dit. Gah... jag hatar att sakna. Oftast. Fast det är ju lite bra också.
I fredags var jag och Tove på Alice i underlandet, det var en besvikelse faktiskt. Tyvärr. Jag kan se den igen, men den levde inte upp till Tim Burton-förväntningarna man hade. Sen skulle Tove mini-lajva så jag åkte ut själv till Styrsö. Pappa min söta pappa hämtade mig med farmor och farfars golfbil eftersom jag frös benen av mig i minusgraderna. Väl hemma kollade vi på tv, resten har jag skrivit om under.
På lördagen började vi måla mitt rum. Underbart! Grundmålade det vitt, sen så fick vi oväntat besök av Hannah och två av hennes vänner, Mari och Lara. Hannah är från Sverige, Mari från Norge och Lara från Belgien. En härlig blandning av musiker helt enkelt! (Lara spelar kontrabas, bara att jag inte vet någon myspace till henne). Hur som helst supermysig lördagseftermiddag, kunde inte blivit bättre. Hannah alltså, underbar tjej. Hennes kompisar också, jättemysiga!

Nej, nu orkar jag inte skriva mer faktiskt. Gör det en annan dag. Men lyssna på Hannahs och Mari(Ylijali)s musik och njut! It's nice.

Tschjao.

2 kommentarer:

  1. Eller hur var Alice en letdown! Jag tyckte helt ärligt att den sög. :(.

    SvaraRadera
  2. Ja, jo faktiskt! Tyvärr..

    SvaraRadera