torsdag 11 mars 2010

Little girl gone grown up........... almost


2007


2007


2008



2007

Idag fyller Josse 17, alltså endast ett år från 18 och myndig ålder. Superduperguperdjupergrattis till dig min kära vän! Du är amazing, på väldigt många sätt och vis! Du vet hur jag beundrar dig för bland annat ditt tålamod, som vi pratade om senast häromdan. Här får du ett helt inlägg i din ära, mycket va? Nämen da vanillabulls are on their way, my dear, som jag sagt ett tag nu.
Massa pussar och kramar till dig!

(Fick sån lust i att börja gräva bland gamla bilder, så tänkte att då kan jag langa upp några gamla på dig här. Fint vaa?)

BIG heart!

2 kommentarer:

  1. Naaaaaw! Lilla Ellen :') Du är för underbart söt! Jag bockar och bugar som tack för denna ära av att få ett helt blogginlägg! Jag älskar den översta bilden förresten. Men vart är den andra tagen? Lerum eller nått? ;S PUSSAR PÅ DIG MIN LILLA... GOSEGRIS! (Eller som Mark har börjat kalla mig, "my little honey-bee" ;)

    SvaraRadera
  2. Den andra bilden är tagen i Lerum ja! När vi var där i typ åttan och badade med skolan.. haha, tider! Innan Felicia och Vincent blev tillsammans också kommer jag ihåg, läääängeseeen! ;)
    Åååh, han verkar ju urgullig! Hoppas han kommer på konserten i england då!! :D skulle ju vara grymt kul!
    PUUSS!

    SvaraRadera